nurvzr Merhaba kızlar. 11 haziranda oğlum doğdu. Artık iyice hareketlenmeye başlıyor. Oyun halısı , çıngırak, zeka kartları , tummy time vs yapıyorız gün içinde. Siz neler yapıyorsunuz fikir olsun bana da ?
Hellolo nurvzr 3 harizan bizimde aynen kıpır kıpır sürekli oturmak istiyor oturmayınca basıyor çığlığı 😂 kahkah atmalar konuşuyor gibi ses çıkarmalar başladı salyaları söylemiyorum heryerimiz tükürük 😄♥️
nurvzr YorgunAna07 Aalime sizin bebeklerde de 4 aya girince uyku gerilemesi oldu mu ? Gece uykudu güzel ama gündüz uykuları çok kısa sürüyor
Aalime Oyun halidinda durmuyor,ksrtlara bakmiyor,cingirak asla tutmiyor elinde Tek istedigi sey kucakta evi gezmek tuttugu tek seyde benim sacim yada kiyafetlerimi tutup yapisiyor 😂
Sarah1 Aalime ayni benim bebegim yaa , bu kadar hareketi enerjiyi nerden buluyor anlamıyorum benim canım çıkıyor 😃
YorgunAna07 nurvzr eğilip boynundan öpüp onla oynarken iki eliyle yakama Bi yapışıyor azını kocaman açıp ıııııı diyip çeneme neresi gelirse yemeye çalışıyor, saçımı tutunca heleki bırakmıyor bide oh der gibi gülüyor 🤣🤣
nurvzr Aalime o dönemde çok yorucu diyor herkes 🥴 gerçi ne desen bu daha iyi günlerin lafı geliyor hemen 😂😂
Aycanmbenim nurvzr ayyy çok zor yA neymiş o 4. Ay tam 1 ay sürdü bizim gece saat başı çığlık atarak uyandı sonra aralıklar uzadı çığlıklar ağlamalara döndü ama 5. Aydayız gece uyanmaları eskiye hala daha çok inş yine eskiye döneriz 🥺🥺🥺
nurvzr Zezemomm ekstra olarak oturmaya başladı yAvaş yavaş ama nereye koysam kalkmaya çalışıyor. Anakucağında çok vakit geçiriyordu artık sıkılmaya başladı sürekli dönmeye ya da kalkmaya çalışıyor
Aalime nurvzr ay hic sorma bide oyle diyorlar delleniyorum yaa bugun 4ay olduk tam 6ay daha xor 2ayin kaldi diyorlar hay sizin zorunuza diyr kayasim geliyor😂
Aalime nurvzr bende ek gida doneminden korkuyorum ya ne yapcam yemezse nasil olcak hergun farkli ne yiycek pesinde kosturcam yesin diye ayyyy ödum kopuyor keske hep boyle memeyi cikarsam emse doysa 😂😂😂😂😂
Aalime nurvzr ben cevremde ek gida bebelerini gordukce heves korku oldu😂 ayy eziyeet gibi yapacak sey bulamiyor insan bide yrmiyor agliyor alerjisi cikarsa yumurta sut urunune daha bi eziyet valla hic hevesim yok benim keske direk bizim yemeklerden yiyebilseler hop yemek yapar hepberaber yerdik 😂😂😂😂
nurvzr Hellolo ay bizim de aynı her yer salya. Bi kucağıma alıyorum omzum sırılsıklam oluyor 😂 çok gülüyor ve ses çıkarıyor benim bebeğim de🥰 gülüşlerine ömürünü verir insan 🥲❤️ Ay duygulandım , analık böyle birşey heralde 😂
nurvzr Aalime Yok ya kafanızda büyütmeyin hiç. Her gün bir sebze haşlayıp vereceğiz ilk zamanlar zaten. Yoğurt vs kolay iş. Zaten azıcık bir şey yiyorlar. Çok keyifli geçeceğini düşünüyorum ben ama tabi görmeden o zamanı bilemiyorum. Çocukların her ay huyı değişiyor 😂
nurvzr ikizannesii01 allahh kolaylık versin size de çok zor olmuştur ikiz bebişleri büyütmek ama nasıl tatlıdırlar şimdi
Hellolo nurvzr ay evet uyurken beni. Bir göz hep açık resmen 😂 birde 4 gün önce safra kesesi ameliyatı oldum kucağımada alamıyorum doğru düzgün içim gidiyor
Hellolo Birde ben meyvelerden filan değdiriyorum ağzına kısıtlamıyorum yani yedirmiyorum tabiki ama diline değdiriyorum 😌 çok hoşuna gidiyor masayı görünce çıldırıyor resmen ☺️
nurvzr Hellolo biz de 5 ayda ek gıdaya geçiyoruz. Ben de ona uygun şeyleri yalatıyorum , tadına minicik baktırıyorum hatta bazen sinirleniyor yedirmiyorum hepsini diye