NursenaT Feyza1 sizce ben eşimi çok özlediğim için iki valiz bir bebek arabasıyla burdan iki aylık oğlumla Batum a gitmiş miyimdir 😄
Feyza1 NursenaT 😂😂 ben o deliliği hamileligin son zamanların da uçağa atlayıp eşimle eğitime gittiğim de yapmıştim. Çocuk doğduktan sonra gidebildigim maç uzaklık 10 saatlikti. Daha da tövbe ettim 😂 tebrik ediyorum seni hızlı anne . Benim ikincisi olsa evden çıkamam herhalde 🙄
Biittercikolata Sizce ben sabah 7′de güne başladığımı bile bile şuan kızım uyuyorken uyumayıp Telefona dalmış mıyımdir? 🥵🥵 Hem de her geceee 🤦♀️🤦♀️ Her sabah pişmanlığını yaşıyorum bugün erken yaticam kızım uyuyunca diyorum yine uyuyamıyorum su tel yüzünden 🥴
Feyza1 Biittercikolata off bu saçmalığı yapmayan var mı ya . Bende aynıyım şuan 😂 istediğimiz saatte yatip istediğimiz saatte kalktıgımız günler hayalde mi kaldı? 😂
Deletedmom8453 Feyza1 İnternetten tanıştığım adamı görmeden onun olduğu şehre üniversite okumaya gitmiş miyimdir gitmişimdir. Üstüne bir de evlendim mi evet 😂🤟 (Aileme de her yeri yazdım tercihlere ama sadece Erzurum geldi dedim ahhahahah oysa full Erzurum yazdım) 😂
NursenaT Feyza1 böyle şeyler bir anlık gaza gelmekle oluyo 😄 iyi ki de yapmışız bu da böyle bir anımız olsun 😄
Biittercikolata Feyza1 Yani bebisler büyüyüne kadar evet bacim amaaa usul usul uyuyorlarken bizim uyumamamız da ayri bir saçmalık 🤦♀️🤣
gocebebirbayan Feyza1 ya kaynanamla lafa daldım bilerek derken o an unuttum 😅😅 ama genel olarak böyle birşey olacağını bilirim. O an lafa daldım soktum bıçağı 😅
Feyza1 gocebebirbayan ah bu kaynanalarin çektiği ne olacak bomba patlatsaydin o olmamış 🤣 korkmuştur senden valla
gocebebirbayan Feyza1 ahh çok korkuyor ya cidden. Ne yapıyorsam sanki ona 🥺 çok çekiniyor çok korkuyor benden puff
annelikhalii Feyza1 bende tan tersi zamanlı ve planlı olmayı seviyorum ama bazen hayat şartları ve o anki şartlardan dolayı son dakika gollerini atıyorum 😁😁
birtutamsac Feyza1 normal doğum yapmam diyip 20 saat suni sancı alarak normal doğurmuşumdur, oysaki doktor bile gel sezaryene alalım demesine rağmen 😂
Ecrinnkk birtutamsac ahh canımm en iyisini yapmışsın sezaryenden bana kalan sadece koca bir göbek(normal doğum yanlısı ben gebelik iekerinden ötrü sezaryene alındım😝😝)