Feyza1 ahahah ah biz kadınlar ne kadar kararsızız 😂
Peki ya ben
Sizce hamileliğimde erken dogum riski varken 37.haftayı görüp sezeryan yapmak isteyen doktoru mu da ikna edip 1 hafta sonra arkadasımın dügününe gidip göbek atıp ertesi günde paşa paşa hastaneye gidip dogum yapmıs mıyımdır😂
Evet tamda öyle yaptım 😂sırf cocukluk hatta bebeklik arkadasım diye 1 hafta geç sezeryan oldum iyiki öyle olmus 38+1 de oldu oglusum 🥰