Solocann Senemmm11 kesinlikle başından beri Engin diyordum ve öyle de oldu Katil Engin Allahım nasıl güzel bi dizi 🥲
Senemmm11 Solocann evet ya son zamanların en iyisi klasik saçma aşk dizilerinden uzak çok güzel konu oyuncular müq
Senemmm11 kubra2608 bi tedirginligi hep vardı ama ben hep yektayla inciyi gördü arbede çıktı o sırada öldü diye düşünmüştüm baya direkt kıza aşıkmış 😂
kubra2608 Senemmm11 bana da öyle gelmişti hiç düşünmediğim kişi çıktı 😅bundan sonraki bölümler çok heyecanlı olacak 😃
Ctnnss Senemmm11 valla bende öyle zannediyordum bide büyük bi sevgilisi felan var demişlerdi ya ondan sonra iyice Yekta dedim Yektayla karısı engine senle bişey konuşcaz demişti ya seyirci yanıltmışlar orda bence
ant331 Senemmm11 en başında ilk bölümden beri yekta yada engin dedim. Ama şüphelerim var hala yekta konusunda. Laçin bu kadar acımasız olabilir mi ki cocuguna karşı. Yektaya bayagi saydırdı çünkü.
otose_san Senemmm11 kesinlikle, bi de Ceylin’e üzülüyorum. Tüm ailenin derdini yüklenmiş yetmiyor salaklıklarını da çekiyor 🤦🏻♀️
Senemmm11 Ctnnss birisi yazmış belki “bildiğimizi anlat” demiştir diye öyle de olabilir bi ihtimal yani
17062019 Senemmm11 Bence engin kül tablasıyla başına vurduğunda yaşıyordu inci. Korkudan parçalara ayrıldı ama yapan engin mi yekta mı şüphelerim var
Senemmm11 minmin-hanim yargının bölümlerini youtube falan yüklemiyorlar. Teşkilat youtubeda varsa yargıyı izle diğerini youtube da izlersin. Ben ayni gün olan dizilerim arasında böyle seçim yapıyorum 😂😂
minmin-hanim Senemmm11 Bende sonra izliyorum kaçırdığımı ama herkesle aynı anda TV’den izlemenin tadı başka
beautifulqueen Ben de diziyi çok sevdim ama sadece fragmanlardan ya da gece yarısı çıkan bölümden olduğu kadar takip ediyorum
Senemmm11 Larinaz bende öyle yaptım 1 bölüm izleyim dedim ama aşırı reklam veriyorlar reklamlar cok uzun reklamı atla seçeneği de yok. Dizi zaten 2 bucuk saat yarim saatte reklam izletiyorlar