Senemmm11 bende burada yazınca oturdum izlemeye başladım. Güzel bir dizi. Bende Yekta be Engin Den şüphelendim. Engin Den savcı şüphelenince ve Engin in geçmişi de çıkınca direk o dedim. Ama şimdi nasıl kanıtlayacaklar. Adam bütün delilleri temizledi. Bence dizi şimdi başlıyor