PINAR911 valla Almanya’da yaşıyorum hipp Alman markası zaten ve tüm ürünleri harika ötesi hiçte çöp değil burda hastanede annenin sütü gelene kadar anne emziriyor yetmediği yerde küçük şişelerde hipp sütü veriyorlar o kadar iyi bir ürün yani ben oğlumun şampuanından tut bezine ıslak mendiline meyve pürelerine kadar hep hipp kullanıyorum çok memnunum 😂 tabi her bebeğin bünyesi farklı sizin evladınıza yaramamış ama hipp şu an en iyi markalardan biri ve her şeyi organik 😂