Samilknur41 şu şekilde daha önceden kaynamış soğumuş suyu hazır tutun zaten. Bir cam şişeye kaynamış soğumuş su yapın direkt onu biberon ısıtıcıda yada ocakta hemen ısıtabilirsiniz. Eğer müsaitseniz bebek suları var onları hiç kaynatmanıza gerek yok direkt ısıtıyorsunuz. Zaten oda sıcaklığında su ekliyorsunuz ya hemen içme sıcaklığına geliyor. Siz üzerinde yazdığı gibi hazırlayın benim şahsi fikrim. Sonuçta bir bildiği var ki firmanın bu şekilde yazmışlar. İçeriği bozulup sindirmesi zor hale geliyor mama. Besin değeri de düşüyor. Az önce sizin için üzerini okudum bu şekilde yazıyor.
Her zaman ambalaj üzerindeki talimatlara uyun.
• Bu, besinlerin bileşimi ve formülün sindirilebilirliği için önemlidir.