2bebislianni bende ilk bebelac aldim onu hic istemedi sonra aptamil kullandim onda cok gaz sancilari oldu geceleri uyuyamiyordu hipp daha dogru duzgun kullanamadik simdi de biberonu kabul etmiyor diye düşünüyorum cunku biberonda anne sutunude istemedi birinin tavsiyesiyle lansinoh yavas akim aldim gelsin denicem bakalim sorun ne ☺️