Esoesma annenize çok ilgili diye uzuluyormusunuz yani doğru mu okudum peki neden anneniz o sizin ya 😊 benim oğlumda anneannesiyle dedesini çok seviyor evet benle babası büyütüyoruz ama onlar oldumu pek bize gelmez onlara gitmek ister ama bu durum beni üzmez daha çok mutlu eder anneannesiyle dedesini seviyor diye çünkü onlar gidince olmayınca gene beraberiz yani evet sürekli birlikte olduğumuz için de tanıdığı başka insanları görünce onlara gitmek istemeyebilirim bizden skilabilir bunu hiç yadirgamam çocuk bu yani ki bırak yabancida değil anneannesi bence uzulucek başka şeyler bulun kendinize 😊