Merhaba herkese. Kızım 13 aylık 1 haftadır anneme karşı aşırı ilgili, ne zaman görüşsek annemle babası ve bana gelmiyor istemiyor. Biz büyütüyoruz babasıyla. Güvenli bağlanmayı sağladığımızı da düşünüyoruz sürekli oyun oynuyoruz, ilgileniyoruz anlamadım gitti. Bana çok düşkün ama annemi görünce olay bitiyor. Bunun bir açıklaması var mı ya da böyle olan ? Annem çok mutlu ama ben içten içe üzülüyorum ne bileyim.