buselidunya Esoesma Kızım da babasından çok benle anneme gider, bu durum da hoşuma gidiyor açıkçası çok mutlu oluyorum zaten gün boyu beni, babasını görüyor anneannesini görünce de ona gitmek istemesi gayet normal bence siz de mutlu olmalısınız bu durumdan 🥰
ZmrNsa09 Esoesma kizim 10 aylikken memlekete gittik annemlerde kaldm 1 ay farkli sehirlerde yasiyorz o yüzden kizim pek görmedi ananesini dedesini normal olarak yabanciladi bir iki hafta hic gitmedi bile ananesine sonrada bir alisti tam alisti bana asla gelmiyo ananesinin pacasindan ayrlmiyo hatta düsp bi yeri acidgi zaman bile kucagma almak istiyodm ozaman bile ananesine gitmek istiyodu bende yavastan bozlmaya baslamistm cnkü abartmisti artk 😊normalde babasina bendende düskn ama ananesi bile babasinin onune gecmisti😊olabiliyo böyle seyler
dontsleppyunhappy Alpbeybi yaa gerçekten böyle bir şey mi. Ben çalıştığım zaman annem baktı hep. Anneme aşırı derecede düşkün, bana ağlamaz ama annem giderken ağlar. Annemi görünce dünyalar onun oluyor. Belki bu durum biraz farklı. Sabah uyanıp beni görünce kapıya bakıyor ki annem gelecek mi diye. Sonra ağlıyor beni beğenmiyor 😂
Ozgeruya Esoesma 2 dk gidiyor bida hemen üstüme geliyor hic oynamıyor lavaboya zor giriyorum kapida bekliyor🙂