kahvela ben gittim 5-6 kere gittim, makatimda polip var diye yolladilar alinip patalojiye gonderilecekti, en son cuma gunu kolonoskopi yapildi, makatimdakiler polip degilmis anormal buyumelermis onlar alindi ki arastirdigimda ileri derece catlaklarda olusan nobetci meme tarzi olusumlarmis tabi alindi onlar,bagirsagimda da polip cikti patalojiye yollandi simdi sonucu bekliyorm ins iyi huylu cikarlar🙏 Ayni zamanda ic hemoroid dis hemoroid ve catlak varmis, bugune kadae cektigim acilar catlaktanmis😔 sonucumu bekliyorm ona gore tekrar gidicem genel cerraha😔