Bao Boşa Ümit vermek asıl bencilliktir.
Ben zaten ilk yorumumda direk doktora gidin dedim, kendisi sordu açıkladım.
Bazen gerçekçi olmak gerekir, hele ki sağlık söz konusuysa burda kaç ay öncesinde kaç kişiyi uyardım dinlemediler otla çöple vakit geçirdiler bugün ameliyat için doktor araştırıyorlar. Dediğim zamanda müsadhale edilseydi belki ameliyatsız geçecekti ama utanıp gitmeyen, ihmal edip gitmeyenler bugğn daha kötü durumda ki ben de onlardan biriyim düşmanım bile bunu yaşasın istemem.