F-Betul insanların ellerinde ki ümidi almaktır asıl bencillik. Şöyle söyleyebilirsiniz mesela “ saçma sapan tavsiyelere kulak vermeyin, doktora gidin” ya da “ ben de çok sıkıntılar çektim şu tedaviyle iyileştim” ama başınıza gelen kötü şeyleri anlatmanın kimseye bir faydası yok. Kötü bir niyetle söylemiyorum. Aynı dertten gözyaşı döküp burada çare ararken yine sizin gibi olumsuz yorum yazan biri yüzünden daha da bunalıma girip çok daha fazla ağlamıştım. Olumsuz tecrübeleri bu şekilde paylaşmanın kimseye bir faydası olmaz bu hayatta.