kahvela ahhh kanayan yaram. Kizim 17 aylık hala çekiyorum ama aciya da alistim. Normal dogum yaptim dogumum cok iyi gecti ama dogumdam hemen sonra makat agrisi basladi buyukce bir catlak olusmus. Gecmesini bekledim kabiz kalmamaya calistim iyilesmedi. Kizim 6 aylikken ameliyat oldum sonrasi daha fenaydi doktor hemoroidleri tamamen kazidigindan darlik olustu bu kezde. Ne cektim .. proktolojiye git usenme erteleme. Baska bir tedavisi yok. Ben genel cerrahiye gitmekle hata yaptim ustelik cok iyi bir cerrahti..