Senem1234 valla ben gittim bugün doktora hem de adetken 🙈 üç krem verdi birde şurup verdi kakayı yumuşatması için ama kantaron yağı da aldım ben 😅 bakalım hepsini kullancam inşallah faydası olur da kurtulurum şu illetten size de çok teşekkür ederim 😊 bende anestol kullandım ama faydası olmadı bugün yine yazdı doktor 🙄 sizde hakkınızı helal edin 🌸