BihterZiyagil Adalet-34 yazılıda hiç çalışmadan 90 la geçtim hem de oğlum 1 aylıktı daha. çok kolay mantık soruları gibi genelde rahat geçersiniz 😊
macakizi8 Adalet-34 hep yazılıdan mi kaldınız ve ikinci dosya açtın anlamadım benim de önümüzdeki hafta sonu direksiyon dersim var ikinciye giricem inşallah geçerim bu sefer psikolojim bozuldu resmen 😢🤧
Adalet-34 macakizi8 ilkinde yazıldım yazılı sınavda kaldım yazılı sunavlara 5 defa girdim hepsinde kaldım tekrar yazıldım sil bastan şimdi ilk sınavı olucam inş geçerim bütün sınavlarda 68 le kaldım tek soru ile kaçırdım
macakizi8 Adalet-34 bende ilkinde bir soruyla kaldım ikincide geçtim şükür çalışmaktan kafayı yemiştim ilk gireceğim zaman ve kaldım ikincide çalışmadan geçtim sende rahat ol takma kafana canm
aykoz_ Adalet-34 ben tüm derslere katıldım. derste bütün slaytların resmini çektim. Son günler bir kez tekrar ettim ve deneme çözerek geçtim. Zira o kalın kıtabı calısamazdım
Adalet-34 macakizi8 bilmediklerimi aklıma koydum şeritler vs baya karısıktı insallah gecerim simdi sıbav harcları 100 tl olmuş her seferinde yazık günah
macakizi8 Adalet-34 çok pahalı ya direksiyondan kalınca da 350 TL ödüyorsun her kaldığında yazık gerçekten ( cumartesi günü direksiyon sınavım var benimde ikinci kez gircem dua et benim için 🥀) insallah bu sefer geçersin senin için dua edicem 🤲
Koalina Adalet-34 bu hafta bende direksiyona giricem çok kolay yazılı sınav çıkmış sorulara bak bol bol yptubeden geçersin canom öerak etme
Koalina Adalet-34 Anladım canım bulunduğum yerde otamatik ehliyet yok, manueli alıp hedefim otamatik 🚗 tabi ekonomi izin verirse😪
Adalet-34 macakizi8 insallah kzasız belasız atlatırsınız evet aşırı pahalı insallah bende kalmam otomatik kullanıp e5 e çıktım tek basıma ama yazılıyı gecersem hersey daha güzel olacak
Adalet-34 Koalina ya olsun ya aslında manuel kullanmak daha iyi ama bi yandan otomatigi alıp alıştırma yapmak için bi hocayla anlaşıcam manuel ögrenmek için ne olur olmaz hastalık var insan bilemez