Adalet-34 Koalina ya olsun ya aslında manuel kullanmak daha iyi ama bi yandan otomatigi alıp alıştırma yapmak için bi hocayla anlaşıcam manuel ögrenmek için ne olur olmaz hastalık var insan bilemez
Koalina Adalet-34 Otamatik ehliyet alıp manuel süremezsin Canım yasak maalesef. Eşim sakin biri olsa aslında manuelide geliştiricemde eşimle öğrenmem zor😒
Fatosef Adalet-34 geçmiş yıllarda çıkan soruları çöz kitaptan çalışmaktan daha etkili oluyor. Ben 88 le geçmiştim sınavı. Zaten en fazla trafik adabı ve ilkyardimdan çıkıyor.
Adalet-34 Fatosef aslında gecen hep test cözdüm ama kitaptan bazı bilmediklerim vardı şimdi kendimden eminim bu sefer gecicem diye hatta sınava girmeden bi kaç cevabı elime yazmayı düşünüyorum 😅
Fatosef Adalet-34 sorular birebir aynı şekilde çıkmıyor zaten biraz daha değiştirilip veriliyor ama aynı mantıkta. E sınav olduğu için daha kolay geçiyor. Geçersin umarım hayırlısı ile. Hiç korkma kolay sınav kendine güven yeterli ☺️