Emir2021 bizim dirsek içlerinde ve kollarında çıkmıştı yayılmadan mühadele ettik. Doktor bi krem verdi ama kortizollu diye onu kullanmak istemedik onun yerine mustela stelatopia kullandık, şampuan ve kremini aldık. Çok atak olduğu zamanlarda kortizollu kremi sürdüm 1 2 gün o yatıştırıyor, mustela ürünleri de nemlendirerek yayılımı önlüyor.. 1 yaştan sonra bişeyi kalmadı zaten çoğu doktorda zamanla biteceğini söylemişti, korkmayın yani iyileşecektir.. Sadece kuruma ataklarını kontrol altına alın bişeye alerjisi varsa dikkat edin. Mesela bizim pek bişeye alerjimiz yok sadece tozda, aşırı kokuda ve yünlü örgülü şeylerde alerji oldu. Onun için de yelek battaniye tarzı şeyleri kullanmadım.
Banyosunu çok uzatmamak ve cildi nemli tutmak gerekiyor..
Çok geçmiş olsun 🙏🏼