Benim bebeğimde de yanağında olmuştu kulak arkalarında kabuklanma oldu alnı çok sertti alerji testi yaptırdık 3.5 aylıkken deri testi hiç bişey çıkmadı yanılma olabilir dedi doktor. 6 aydan sonra kan vercez kanda bakilcak şikayetler gecmezse hergun yıkama yikarsan da şampuan kullanma her seferinde, kıyafetleri pamuklu olcak dedi bize önce kortizonlu bir krem yazdı yanağı çok kötüydü çünkü onu bir hafta kullandık sonra bioderm krem reçete etti banyo sonrası yüzüne kullanıyorum vücut içinde aynı kremin losyonu var çamaşırlarını doğal deterjanla yıkadığın halde tekrar durula dedi bir tur makina da . Şükür sikayetimiz kalmadı