Benim oglum dogduktan kisa sure sonra kaslari kulaklarinda basladi sonra yayildi tum vücuduna doktor kortizonlu krem verip nemlendirmemizi soyluyordu ama yok gecmiyordu.. uzun sure tecrube etmis bir anne olarak soyleyebilirim ki uzun bir yol var onunde hemen gecmiyor egzema buyudukce bagisikligi arttikca geciyor eger sut yumurta gibi birseye alerjisi yoksa tabi varsa onlari yemezsen daha kisa surede biter.. oncelikle su da cok fazla kalmasin kisa sureli hizli banyolar yaptir su azdiriyor cunku su cildi kurutur kirecli oldugundan sakin sicak su olmasin kiyafetlerini utule evini cok sicak yapip terletme terledikce de egzemalari alevlenir yara olur yuzunu tahris edicek tuylu oyuncaklar ve battanilerden uzak tut dustan cikinca vucudunu kurulamadan islakken mustela ya da bioderma bir de la roche kremleri olabilir ucude egzema icinguzel nemlendiriciler onlari kullan gun icinde bol bol nemlendir bastan asagi vucudunu soyup 2 saatte bir nemlendirici sur sıkı kiyafetler giydirme kat kat kiyafetle giydirme cok renkli giysiler alma boyali kimyasal olabilir sivi deterjan kullan yazin denize sok bol bol deniz suyu cok iyi geliyor egzemaya ve sabir gosterip bekle malesef hemen sureyim gecer diye birsey yok ne olursa olsun zamanla geciyor. Bu arada bu kremler disinda bizim Artdehuile diye bitkisel karisim yapan bir firma var bu firma egzema protokolu yapiyor cevrenizde yakin yerdeki eczanelere bakabilirsiniz bu karisimi yapan baya guvenilir dogal karisimlar biz iki sise. Bitirdikten sonra inanir misin butun egzemalarimiz bitti ve cikmadi o gun bugun su an 3 yasinda mutlaka bunu yapan eczaneye gidin ve deneyin fayda gorurseniz bana dua etmeyi unutmayin 🥰