Gunesay şöyle yapıyorum 🌸. Sabah birlikte kahvaltı yapıyoruz güzelce. Sonra 13.30 gibi uyuyor. Tek uyku yapmaya başladı bu aralar. Öğlen yemeği yedirip yatırmıyorum hazımsızlık yapmasın diye. Bir de yemek istemiyor acıkmıyor. O yüzden ara öğün yapıp meyve yiyor. Uykusundan uyandıktan sonra çorba, tam buğday ekmeği, yoğurt o şekilde ilerliyoruz. Akşam da biz ne yersek o şekilde yiyor. Gece de 21.30 gibi gece uykusuna geçiyor 240 cc mama veriyorum o kadar. Sadece bu aralar 4 azı çıkardığı için yemek seçiyor ama o da zamanla düzelir diye düşünüyorum. 🌸