Gunesay Günaydın anneler, maalesef dün birden sütümün kesildiğini gördüm. Kızım daha küçük. Hiç mama vermediğim için tecrübesizim. Hangi markayı almam gerekir? Ve öğün olarak kaç kere de kaç cc verilmeli? Bilgisi olan yazabilir mi?
AlpAnnesi94 Gunesay Oğlum 1 yaşında doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum. Şuan 150cc gece uyurken ve sabah uyanınca veriyorum. Gün içinde kahvaltı,yemek,meyve,kefir vs veriyorum. Ama bunları bazen yemiyo mama diyo o zaman yine gün içinde 150cc veriyorum
hulyacakahve Gunesay kızım bugün 13 aylık tam. Sadece gece yatarken 240 cc yani 240 cc su katıp sonra 8 ölçek de mama koyuyorum. Gündüzleri ek gıda aldığı için doktorumuz gerek görmedi mamaya. Hipp markasını kullanıyorum 4.ayından itibaren de.
Gunesay Forumda kimse yok mu? Başka başlıklar bu kadar yanıt alırken. Sorduğum sorunun cevabının bilinmemesi imkansız yaa bilen varsa yazsın. İnternette ne iyi ne kötü bulamadım.
BurcuP Gunesay evet , çocuklarımda hiç kan değerleri anlamımda eksiklik yaşamadım hasta olma anlamında da gayet kuvvetliler maşallah. Ben 2 yaşına kadar mama ile desteklenmesi gerekiyor diye düşünüyorum tercih sizin
Gunesay Minikminik1420 bilgim yok maalesef öyle mi olmalı. Bir ara baya hastalandı kilo kaybı oldu. 1 yaş aşısında 9,5 kiloydu.
Minikminik1420 AlpAnnesi94 kaç kılo bebegınız mama kullanıyorsunuz? Ben kullanmıyorum da yemek yedıgı için merak ettım
Minikminik1420 hulyacakahve bebegınız kaç kılo ben mama vermıyrm yemek yedıgı için gece de beslemıyorum ondan merak ettım
Gunesay hulyacakahve teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için. 🌺 peki öğün olarak nasıl yiyor? Benim kızım kahvaltı öğlen yemeği meyve ve karışımlı yoğurt ile kapatıyordum günü emziriyorum diye. Mama da daha farklı öğün belirlemeliyim acaba?
Ezgialp Gunesay 3 günlükten beri mama içiyor kızım sma optipro 2 numara kullanıyoruz ama 1 yaşından sonra 3 numaraya geçiliyor. Yenidoğan iken 30cc ile başlamıştık şimdilerde 120-150cc arası içiyor. Gece uykusuna yatarken 180 cc veriyorum tok tutsun diye. Benim bebeğim 9 ay 23 günlük bebekten bebeğe değişir kaç cc içeceği kuzenimin oğlu 1 yaşında 180-200cc içiyordu. Ek gıda aldığı için bu aralar azalttık mamayı ama günde 3-4 öğün mutlaka mama içiriyorum. Toksa yemeğin üzerinden 1 2 saat geçtiyse ve ikinci öğüne daha varsa 90 cc veriyorum.
Gunesay Ezgialp teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Kızım biraz fazla ek gıda alıyor benimde. Mamayla dengelemem lazım sanırım.
Deletedmom_56 Gunesay Benm kızım 13 aylık. Bebelac gold kullanıyoruz. Biz mamaya cok cok erken basladık. Basta hipp kullandım. Sma comforta geçtim gaz sevebiyle. Bebelac gold da iyi dr öyle dedi. Sabah kalkınca 90cc içiyor. Birbucuk saat sonra muz yiyor. Ondan sonra da ben kahvaltımı yaparken ona da omlet yapıyorum onu yitor. Düzeni bu şekilde kurdum. Sonra uyuyor maama ile yine 90cc. Uyanınca tarhana corbası yiyor. Ondan iki saat sonra yine 90cc sonrasında üzüm yada muz. Aksam bizle yemekte ne varsa bazen suyuna ekmek banıp yiyor bazen kendisini. Gece de yine 90içip uyuyor. Ama gece de uyanıp içmek şstiyor. Onu da bir yada iki kez 90içiyor. Dr gece beslenmesini keseblrsn dedi ama henüz başaramadım. Neden hep 90dersenz fazlasını içmiyor.
AlpAnnesi94 Deletedmom_56 Sizin gibiydim gece 150cc vermeye basladım o zaman gece mama için uyanmadı sabah erken uyanıyır ama gece meme içmiyor artık bazen 90 kadarını içiyor aman genelde 150 tam oluyor
Minikminik1420 Deletedmom_56 bebegınız kaç kılo merak ettım ben mama vermıyorum da yemek yıyo diye. Gece de beslemıyorum
AlpAnnesi94 Minikminik1420 10kg kilosu normal ama yediklerini bazen yeterli bulmuyorum mama içtiğinde severek içtiği için doyduğunu hissettiğim için içim rahat oluyor.
Deletedmom_56 Minikminik1420 Gece beslememekle dogrusunu yapıyorsunuz. Ama bn mama vermeyince uyuyamıyor alışkanlık edindi
hulyacakahve Minikminik1420 1 yaş aşısında 9.5 Du kilosu. Gece sadece uykuya geçerken o da 21.30 civarı veriyorum mamayı 240 cc.
Minikminik1420 Deletedmom_56 benımkı emıyor gece emzirmeyı keserken cok zorlandık 1 hafta ama alıştı uyanmıyor artık şükür beslenmeyı kesınce. Ama bo yandan da kılo alımı yavaşladı 13 aylık 10750 kılo ama cok hareketlendı tabı onun da etkısı var. Gece yatırmadan muhallebı yedırıyorum ama burda hep mama görunce merak ettım
Deletedmom_56 Minikminik1420 nasıl kestiniz ve ne gibi zorluk yaşadınız? Daha dğn dr dedi bundan snra 100 150gr kilo alr bzrn de verir telas etmeyn dedi
Minikminik1420 Deletedmom_56 oglum akşam 9.30-10 gbı uyur sabah 8.30a kadar 7-8 kez emmeye kalkardı. Sırasıyla her gece bı tanesını vermedım. Agladı tabi meme dedi ama sakince gece meme yok annecım dedim sonra o stte uyanmamaya basladı. Mama verenler için de aynısı gecerlı azaltarak kesmek. Kolay olmuyo tabi ama kararlı sabırlı sakın olunca oluyor. He bir de mamanın su mıktarını git gde artırarrak bıraktıranlar da var tamamen suya döndurup
Gunesay BurcuP yani anne sütü değil aslında ben 1,5 yaşına kadar emziririm demiştim ama o da olmadı. Mamayı da bu süreye kadar veririm gibi. Yoksa başka yiyeceklere karşı karın tokluğu çok olur gibime geliyor