Gunesay September08 emiyor hafifte olsa yutkunma sesi var ama bebeden ayrılınca meme ucunda normalde süt olurdu o yok mesela. Elimle sıkıyorum yine yok. Kesilmeseydi bir damla dahi olsa gelirdi sanki.
September08 Gunesay yok ya o hic belli olmaz yani sagim falan yapin makine varsa süt olmasa kendi emmez aglar falan bence
AlpAnnesi94 Minikminik1420 10kg kilosu normal ama yediklerini bazen yeterli bulmuyorum mama içtiğinde severek içtiği için doyduğunu hissettiğim için içim rahat oluyor.