Yasemin58 bizim arkadaşlarımız ike bi diyet grubumuz var, geçen sene yılbaşında başladık,12 kilo verdim o zamandan bu yana bıraktık başladık,şuan tekrar başladık birbirimize destek oluyoruz motivasyon açısından iyi oluyor,arkadaşımızın 1 tanesi diyetisyene gidiyor bazımız onun listesini yapıyoruz bazımız kendi başına,20 kilo fazlam var😒