Sedagmlksz Yasemin58 çok iyi vermişsiniz maşallah ben kahvaltıyı bu 1 aylık süreçte 11 de yapıyorum ama önümüz ay işe başlıyorum 8-9 a çekicem
tekgamzelimm Yasemin58 Ben yapıyorum, günde iki öğün yiyorum. Karatay in beslenme şekli yani. Diyete girip gene bozmustum 25 gündür tam gaz devam ediyorum 4 kilo vermişim. 4 kilo daha fazlam var ondan sonra korumaya gecicem.
tosbikyanak-ela- Yasemin58 diyetisyenle başladım 81.5 kgydim şuan 66 kgyim😍 2 ay 3 hafta oldum başlayalı. Ben evde kendim yapamadım illaki bozuluyor diyetisyenle çok iyi oluyor bence hala da devam ediyorum daha 10 kg fazlam var 😔
Yasemin58 tosbikyanak-ela- öyle valla kendine başına sor anam iyiki gittim diyorum yoksa bu yola çıkamazdım ben,olsun verilir çıkmışsın bu yola
Mir-00 Yasemin58 aynen kız kardeşimde okuyor şu an etrafım hep diyetisyen mecbur verecem bu kiloları 😄