Busraaa333
YesimKnc şimdi yazdıklarınızı okudum da ağızdan gazını rahat çıkarıyor bebeğim , afedersiniz alttan da rahat çıkarıyor ama kakasını günde 1 kez yapıyor . Huzursuz , ıkınıyor , kasılıyor önceden geceleri rahattı şimdi geceleri de huzursuz. Başka bi sorun mu var tereddüt ediyorum.😔 birde beslenme sonrası hıçkırık oluyor . Sizce normal mi Ya