Kızlar Merhaba bebeğim 23 günlük çok gaz sancısı var ıKınıyor Kızarıyor uykusundan ağlayarak kalkıyor Doktoruna mesaj attım bana bu şekilde cevap verdi SAKİNLEŞMEYECEK HUZURSUZLUKLARI OLUYORSA BİTKİSEL KOLIK İLAÇLARINDAN KULLANABİLİRİZ. En iyi ilaç nedir ???? 😔