dadaskizi Busraaa333 evet öylede yapabilirsin ilaç değil bunlar bitkisel olduğu için sorun olmaz bence
YesimKnc Busraaa333 rica ederim ne demek bizlerde yaşadık benim bebeğim kolikti bazı yöntemler bularak ve sana söylediklerimi yaparak koliğin önüne geçtik kısa vadede çözdük uzamadan çok şükür. Benim profilime girince ekranın sağ tarafında üç nokta var oraya basınca yesimknc adlı kişiye mesaj gönder i görceksin ☺️ Aklına takılanlar var ise yada detaylı olarak yardımcı olur yanıtlarım inşallah faydası olur 🌿
Busraaa333 dadaskizi ahahaha yok değilim valla manası su Büşra ismi önceden tabi ki alınmış ve en sevindiğim uğurlu sayım 3 tür o yüzden 3 tane 3 yaptım biraz takıntılıydım hatta önceden 3 ile 😁😁😁
MerveAbu Busraaa333 21 günlüğüz biz de ne yazık ki ikinci haftadan sonra başlıyor gaz sancıları nurse harveys damla kullanıyordum bebeğimin doktoru devam et sabah 15 akşam 15 damlaya kadar verebilirsin dedi ben 4 damla 5 damla veriyordum damla ile rahatlamazsa anne sütünden geçen gaz için probiyotik yazdı henüz kullanmadım ayrıca eşim kiraz çekirdekli patik aldı bi kaç gün gerçekten çok rahatladık tabi sonra ben onu mikro dalgada fazlaya atınca yaktım alırsan eğer dikkat et yakma 🤣 eşim tekrar aldı bi de kiraz çekirdekli torba almış onu da ısıtıp göbüşüne koyduğumuzda rahatlama oluyormuş henüz kullanmadım. Alamazsan bile ayağını sıcak tut patik giydir göbeğine de havluyu ütüleyip göbeğine koyabilirsin sıcak tutma açısından. Kendini de sıcak tut, beslenmene dikkat et. Biz iki gündür rahatız Allah’a şükürler olsun 🤲🏻 Darısı sana inşallah 🙏🏽
Busraaa333 MerveAbu aman masallah diyelim o zaman rahat olun çünkü gerçkten ufak bir sorun gibi görünüyor ama insanı üzüyor bebeğin öyle ıkındıgını görmek
YesimKnc MerveAbu arkadaşa katılıyorum 👍🏻 Karnına kiraz çekirdekli banttan almıştık e bebekten mikro dalga da ısıtıp ılındırıp karnına bağlamıştık rahatlatıyodu. Dikkatli kullanın çok sıcak olarak koymayın ilk sıcağını atsın üzerinden biraz cildi kızarmasın. Göbeğini sıcak tutmak ve masaj çok rahatlatır bebişleri ☺️
dadaskizi dadaskizi bizi ortaya karistirmislar , Adıyaman Erzurum Ağrı 😂😂 ama soy Erzurum dadasiz da 😂 ben Ağrı’da doğdum büyüdüm ağrıliyim diom 😂😂 sonra ağrılı dadaş mı olur diyorlar 😂😂
YesimKnc Busraaa333 o bebekler için üretilmiş bişey ılık koyduktan sonra korkma bende istemiyodum ama faydası oluyomuş gerçekten sıcak sıcak koyma sadece ılıtıp öyle koy içine sinmiyosa ağız mendilini koy göbeğine ondan sonra bağla kiraz çekirdekli bandajı sıkı bişey değil zaten yumuşak ve çırtçırtlı . Yada tek havluya ütü yap ılıdıktan sonra koy karnına bi süre kalsın. Rahatlar gerçekten de ama sen bilirsin yine de güzel anne ☺️
MiDo Busraaa333 YesimKnc şimdi yazdıklarınızı okudum da ağızdan gazını rahat çıkarıyor bebeğim , afedersiniz alttan da rahat çıkarıyor ama kakasını günde 1 kez yapıyor . Huzursuz , ıkınıyor , kasılıyor önceden geceleri rahattı şimdi geceleri de huzursuz. Başka bi sorun mu var tereddüt ediyorum.😔 birde beslenme sonrası hıçkırık oluyor . Sizce normal mi Ya
dadaskizi MiDo canım hıçkırık en normal olan şeydir , çok aşırı huysuzsa doktorla görüş , kakasini 6 gün yapmamasi normal kabul ediliyor , senin anlatigin şey gaz , kolik karışmış peki kakası nasıl sümük gibi yaptığı oldu mu
YesimKnc MiDo beslenme sonrası olabilir hıçkırık normal tabii ama sürekli mi oluyo onu takip etmek gerekli . Gazını alttan ve üstten çıkarıyosa güzel. Günde 1 kez kaka varsa. Ikınıp kasılıyosa bağırsak problemi olabilir. Bunun için probiyotik damlalar var. Bağırsak düzenleyici oluyo. Ama doktorunuzla görüşmeniz daha doğru olur. Bu arada bebeşiniz kaç aylık ve beslenmesi anne sütü mü mama mı veya ikisi de mi
MiDo dadaskizi kaka rengi hardal sarısı renginde… emzirme esnasında cuk cuk ses çıkıyor acaba yanlış veriyorumda hava mı yutuyor . İyice delirmek üzereyim . Kucağımda uyuyor bırakınca hareketlenerek uyanıyor