Elem27 Habibeasel16 çok iyi vallaha bnde kullanıyorum ne kabız nede gaz oluyr çok iyi yani birde EVOLVİA die mam varmş oda çok iyiyymş ama piyasada zor bulunuyr ve pahalı biraz
Habibeasel16 Elem27 kararsız kaldım gaz yapamıyor 3 güne 1 kaka yapıyor onu da çok rahatsız oluyor ondna
Eceninannesi30 Clouds şuan bebelac gold kullanıyoruz zeytinyağı ilave edip doktor tavsiyesiyle önceki kadar kötü değiliz
Gullcann Habibeasel16 Canım sadece mama kullanmıyorum genel emziriyorum mama takviye amaçlı ama yinede bebelac gold tavsiye ederim basindan beri onu kullandim gaz ve kabızlık yasatmadi🌸
Dinarerkan Habibeasel16 evolviya da cok guzel bir mama biz de ayda 1 kilo aldirdi ama benim mama icmiyem bir bebekti 8 aydan sonra duzel di simdi aptamil kullaniyoruz
Asel21 Frisolac mama kesinlikle öneririm bebeğim 2500 kg doğdu şuan 5400 kilosu 2 aylık hipp kullanıyorum şuan mama stokta olmadığı için stoklara girince kesinlikle almalısınız
Beyza_momss Habibeasel16 Sma kullanıyoruz 1 haftadır pazartesi biraz kilo vermiştim hastane çıkışından sonra 3 günde geri ilk doğduğumuz kiloya ulasmisiz çok şükür gaz i da hemen cikariyo yormuyo beni
Nurbebek23 Benim bebegim 8 günlükken ameliyat oldu 22 gun yogun bakımda kaldı 90 gram kilo almış sadece hastanede bebelac Gold vermişler ben evde Aptamil verdim 1 ayda 1 kilo aldı. Gaz sorunumuz yok cok sukur.