Habibeasel16
Ben hipp organik combiotic kullanıyorum benin çocuğum da erken doğru kilosu 2.260 doğdu biz gazlı bir çocuğuz kolik bir çocuk sütüm yetersiz olduğu için cocuk de erken doğu için doktorum mama vermek zorun dasin dedi üstüne sarılık olmuştuk suan 3 ay yeni girdik 6.500 kiloyuz ben ayrıca keçi sütlü mama da kullanıyordum doktorum artık kullanma dedi bunu senin kendi çocuğuna göre bulman lazım ben hipp hep değiştirmek istedim kakasını yapimiyor gazı oluyor die bütün mamaları denedim hipp daha iyi geldi şimdi ne kakasını daha gazini da yapıyor oyuzden bak cocugun hangisini severse onu kullan ve mama değiştirmek çok tehlikeli ben bunu çok iyi yaşan bilen bir insanım alerji yapıyor buna çok dikkat et her çocuğa her mama gitmiyor kaldırmıyor bunu kendin deneyimleyip görmen lazım