Nisarabia27 kucukcivcivimm inşallah öyledir ay kadın olmak ne zor allahım şuan üçüncü bir çocuğa hazır değilim hiç rabbim isteyene versin ama çok tırstım bu durumdan hala uyuyamadım
kucukcivcivimm Nisarabia27 Tahmin edebiliyorum valla ben heralde şuan bile doktor doktor gezerdim korkudan 2. bile Yok kalsın durumu bende 😁 Allah gönlünüze göre versin inşAllah. 🙏🏻 Netleştirince yazın merak ettim. 😬
Nisarabia27 kucukcivcivimm hayır birde normal muayene oldum dr da altan ulturasonla baktı hmm korunuyorsunuz demi dedi evet dedim bi baktı böyle sanki bişeyden emin olamadı gibi felan hiç aklıma gelmedi o kadar rahatım ki hani kafada yeni geliyor aklıma kan sonucunu görünce 🤦♀️
Nisarabia27 zeyzey77 veririm canım mutlaka haberiniz olur zaten eğer varsa yeni post açarım hunimi aldım geliyorum diye 😂😂😂
Nisarabia27 kucukcivcivimm evet evet bi emin olamadı gibi bi durumlar var gibiydi demek ondan daha da bi telaştım işte aklıma geliyor mecbur bekliycem artık
Nisarabia27 elmalikurabiye ayy saol canım içim rahatlattın valla evet biliyorum ama işte bu korku 🤦♀️
Nisarabia27 dewamkee kanki tekrar kan veremedim bilmiyorum evde test yaptım bi kaç gün sonra bişey çıkmadı negatifti benim kız hastalandı spiral taktırıcaktım onada gidemedim
Nisarabia27 dewamkee kan verdiğim gün hasta olucaktım ertesi gün oldum oda birgün sürdü stresten mi ne olduysa ama bence yok yani burda da sordum geneli değer düşük yoktur dedi ne biliyim kanki daha da kurcalamadım kokmasın dedim 🤣🤣🤣🤦♀️
Nisarabia27 dewamkee zaten biz hunili karı koca üçüncüyü istiyoruz biliyon 😂 inşallah vardır kankiş ya vardırda tüplerimi körleticem yok anam bana hiç bişey yaramıyor korunma konusunda aşırı madurum 😭😭😭😭😁😁
manicurist Nisarabia27 erken gebelik testi alın ezcaneden o doğru sonuç veriyor ben adetine 5 gün kala yapmıştım çift çizgi çıkmıştı kan testiylede dogrulandı🙂
Nisarabia27 manicurist adetim bittiktwn sonra yaptım bişey çıkmadı canım ya aldım erken gebelikti yaptığım yok olduğuna emin olmuştum olsa çıkardı diyorum teşekkürler bilgi için