Nisarabia27 dewamkee ahahahaaa 🤣🤣🤣 aman fazla akıllı olmakta iyi değil be kanki azıcıkda deli olcan sonunu düşünen kahraman olamazmış 😂😂😂
dewamkee Nisarabia27 knki ya bende sipral var dun bizim şey oldu . Icime gitti yani :(( sipral korur ama cok korkuyorum ya piyango bana vurursa😬😬
Nisarabia27 dewamkee yok kız korkma spiral var diyorsun bişey olmaz e olursada yapacak bişey yok bacım daha ne yapcan içeri alet koydurmuşsun 🤣🤣
Nisarabia27 dewamkee korkma kortuğun başına gelir ben hep ikinciye kalmaktan çok korktum korunduğumuz halde ikizlere kaldım hemde 🤣 korktuğun yerden imtihan ediyor rabbim