pandemibebegi Balarisi_melisEla Amin inşallah. Benim bebeğim hiç uyumuyordu o zamanlar o yüzden bana garip gelmiş olabilir . 🌺
Dmrcnn monalissa cok değil aşırı uyutuyorsunuz. Yenidoğan dönemi gibi biraz instagramdan vs ayına göre uyku süresine bakın. Suan bebeğinizi keşif dönemi bu şekilde sürekli uyursa uyumaması gerekirsen bazı seyleri geç yakalarsınız
monalissa Dmrcnn aslında uyuyana kadar 1.5 saat uyanık kalmış oluyor ama uyandığında daha keyfi yerinde olup her şeyle daha çok ilgileniyor, bıgün huzursuzda olsa o kadar uyutmadım, bakalım nasıl farkedecek mi ☺️
monalissa Fulyaalin banada fazla geldi, uyuyup uyanınca daha keyfi yerinde oluyor aslında, her şeyle daha güzel ilgileniyor, fazla uyanık kalınca huzursuzlanıyor sanki🌺
meyaski monalissa Benimkinin tam bir düzeni yok. Şu an uyuttum ama yarım saate kadar uyanır muhtemelen. Genelde 10 gibi uykuya geçiyor ama bugün 8.30da yatırıp yarım saat salladım. Anca uyudu. 10da uyuduğu zaman 12ye kadar ara ara uyanıyor. 12den sonra tam dalıyor uykuya. Ama sabaha kadar da uyanıyor 3-4 kez. Sabah da 6.30-7 gibi kalkıyor. Bazen 8i de buluyor uyanması.ben iki saatte bir uyutuyorum gündüzleri. Ama her uykusu yarım saati geçmiyor. Bugün bir değişiklik yapıp uyku aralarını iki saatten az tuttum. Zaten uykusunu da alamıyor doğru dürüst. Bakalım bu gece nasıl uyuyacak
monalissa meyaski evet bunu bende denedim, erken yatırıyorum belki alışır diye 12’ye kadar bir kaç kez uyıyup uyanıyor, sonra dalıyor uykuya, ondan dedim aslında gece 12’de yatıyor diye, aslında öncesinde de uyuyor ama ara ara uyanıyor
monalissa Yazannesi1 benim için iyi ama bebek için nasıldır bilmiyorum, 😁sabahları emip tekrar dalıyor 11 civarı iyice uyanmış oluyor
monalissa Serapdnz bende bugün az uyuttum, birazdan yatırıcam, şu an oyun oynuyoruz, bir saat bir saat geri çekicem uyku saatini, bakalaım nasıl uyuyacak, sizin de düzeniinz güzelmiş ☺️
Serapdnz monalissa 5-8 ay arası gündüz 3 uyku önerilen ve gündüz yapılan toplam uyku saati de 3-3,5 saat şeklimde diyorlar tabi her bebek farklı ve kendine özgü bir düzeni vardır, bebeğinize göre şekillendirebilirsiniz sizde ☺️
Fulyaalin monalissa bizde o uyku sorununu zor çözdük ama ışıklı sesli oyuncaklar aldık onlarla zaman geçirdi hani yarım saatte bir oyuncak değiştirdim oyun halısı na koydum öyle oyaladim o döngüyü o şekilde kırdık çünkü tam keşfetme zamanı
Yazannesi1 monalissa benimkini gaz sancısı tutuyor saat 6 da tekrar uyuyor7 de uyanıyor şansım varsa emzirip 1 saat daha uyumadı için zorla oyalıyorum 😫
monalissa Yazannesi1 ya o da zor, deliksiz bir kaç saat bali uyusa minnoşlar, kendilerine gelecekler ama, uyanmak için bahane arıyorlar 😅🥰
monalissa Fulyaalin evet bizde de bir sürü o şekilde oyuncak var, oyalanıyor onlarla baya, inşallah yeni düzene geçeriz 🌺
Cicekimftm monalissa benim kızımda çok uyuyordu☺️ bırakın uyusun. Boşuna dememişler uykusunda büyüsün diye… Demekki ihtiyacı var 🌺
monalissa Cicekimftm uyanıklık süresini tam iki saat yaparsam sanırım ideal olacak,uyuduğu zamanda istediği kadar uyusun 🥰