[silindi] Fatma8988 çok fazla değil 3 saat.gayet ideal.2 saatte bir mi yatıracaklar 5 aylık çocuğu.gündüz uykusunu ideal şekilde uyuduysa,bi soraki uykusu aşağı yukarı 3 saat sora gelecektir.
[silindi] monalissa o zaman siz onun odasında uyumalısınız.2 yıl. Sonuç itibari ile,çocuk kendi odasında uyumalı.
monalissa [silindi] odasını daha yapamdım, 2 yaşında memeden kesince yapmayı düşünüyorum,kızımda da öyle yapmıştım, bir hevesle odayı hemen benimseyip, bir daha hiç benim yanımda uyumamıştı☺️
Asenana monalissa düzen getirin bence 1 saatte bir uyuması çok fazla, düzene alışınca gece deliksiz uyur hem
Papatyag monalissa sizi çok iyi anlıyorum benim bebeğim de 1 saat sonra ağlamaya başlıyor çünkü uykuları yarımşar saat uykusunu hiç alamıyor, bütün gün gözleri kıpkırmızı. Uykuya dalamıyor yarım saat sonra uyanıp ağlıyor ve kesinlikle geri uyumuyor aylardır uğraşıyorum naptıysam bir çare bulamadım en sonunda pes ettim.
monalissa Papatyag benim kide bu şekilde mutlu aslında, uyuyor bir saat bazan bir saate yakın, uyanında morali yerinde oluyor, oyunlar filan oynuyoruz, bir şeyler yediriyorum, sonra belli ediyor kendini, durmuyor artık, yatırınca direk uyuyor😅
Yazannesi1 monalissa akşam 19:00 20:00 arası yatırıyorum sabah 7 8 uyanıyor. Bizimkini gece 00:00 yatırsam sabah 7 de uyanıyor. O yüzden bende erken yatırıyorum. Tabi bazen 21:00 oluyor uyuyunca yine sabah 7 7:30 ayaktayız 🤷🏻♀️😂
Baloglumdoruk monalissa 2 saatte bir uyutun en son uyandığında 3 saat sonra akşam uykusuna yatırın hem daha erken uyumuş olur hemde kesintisiz uyur 5 aylık bebeğin gece 12 de yatması hiç sağlıklı değil canım en geç 9 da uyuması gerekiyor
monalissa Baloglumdoruk aynen geç yatması hiç sağlıklı değil, ondan çok rahsızım, bira daha az uyutup o şeklide deneyeceğim☺️
monalissa Sedamut4141 evet benimde açmam lazım arayı, bıgün mesela arayı aça aça uyudu, bakalım gece nasıl uyuyacak☺️
monalissa Canberkveannesi evet bende öyle düşünüyorum açıkçası, gündüz biraz daha azaltırsak uykuyu daha iyi olacak sanıırm☺️
Balarisi_melisEla pandemibebegi aksam ışıkları hemen kapatiriz tv ışığında otururum,ama bilmiyorum ya benim kız doğdu doğalı huysuz hep bi ağlamaklı Allah hepimizin yardımcısı olsun
Serapdnz monalissa gündüz çok uyuyan bebek gece uykusundan çalarmış bu yüzden de daha geç uyuyordur ben kızımı gece uyandığında hiç odasından çıkartmıyorum tekrar uyuyana kadar odası da karanlıkta duruyoruz valla erken uyusun ki ben de dinleneyim 😅akşam7-8 gibi uyur sabah 7ye kadar genelde aralarda uyansa da tekrar uyutuyorum hemen
monalissa Serapdnz bende bugün az uyuttum, birazdan yatırıcam, şu an oyun oynuyoruz, bir saat bir saat geri çekicem uyku saatini, bakalaım nasıl uyuyacak, sizin de düzeniinz güzelmiş ☺️
pandemibebegi Balarisi_melisEla Amin inşallah. Benim bebeğim hiç uyumuyordu o zamanlar o yüzden bana garip gelmiş olabilir . 🌺