egelisamom bende herkes giibi erken yatsın istiyorum ama işte gündüz çok uyuyor, inanın kendim uyutmak istediğimden değil,bir saat geçiyor, kendisi 1,5 saat olunca uyumak için başlıyor ağlamaya, biraz az uyutmaya çalışacağı, uyumayan bebekte zor gerçekten, arası olsa keşke 🥰