Trkncm Ezgi01 öncellikle çok geçmiş olsun.i nşallah kısa zamanda iyileşir🙏🏻 Sizin kızınıza hangi ayında bakılmıştı? Bİzde de çkık yokmuş şuan ama olabilme riski o yüzden önlem alalım dedi.
Ezgi01 Trkncm ben adanada ortopediea hastanesine grurdum prof.cikik yok bizdede ama cift bez zaman kaybi dedi.benim kizim sezeryandi cunku ters dogdu makat gelisi olan bebeklerde olma riski varmis.bizdede cikik yokktu yani sol 58 sag 60 di.sol kalcada sknti vardi
Btl008 Merhaba bizede iki aylıkken öyle söylenmişti hatta post açtım bende bu konu hakkında ama bizimde çift bez ile düzeldi çıkık değil ama kalça gelişim geriliği vardı son ultrason da düzelmişti hiç bir şey olmaz inşallah Allah’ın izni ile sadece dikkatli olun bacakları kapalı kalmadın ben kanguru da kullandım bu arada
Trkncm Btl008 inşallah öyle olur🙏🏻 insan gözünden sakınırken en ufak bir sorunda inanılmaz endişe ediyor🤷🏼♀️ düzelir en kısa zamanda inşallah🙏🏻
Yarencaliskan Trkncm 2 aylıkken çekilmişti haftaya 3 aylık çekim olucak hiç birşey önermediler normalde değer 60 olması gerekiyormuş bizim 58miş
Btl008 Trkncm kesinlikle öyle bende çok endişe etmiştim ama bir şey çıkmadı çok şükür sizde güzel haberi alırsınız inşallah 🙏
Qwrty Trkncm çift bez kullanmasanız bile 4.ayda götürdüğünüzde herşey normale dönmüş olcaktır Allah’ın izniyle.geçmiş olsn. Kendinizi strese sokmayın
Tugbakivanc Qwrty bana da bir doktor 1 ay dedi sonra baska 2 doktor ve bir yakınım 45 gün dedi. Göz için de doktor 3. Ay demişti göz doktoruna gidince geç kalmışsınız eğer bir hastalık olsaydı 1. Ayda görüp şimdiye kadar tedavisi başlanıyordu dedi. Yani böyle durumlarda da insan geç kalmak istemiyor
mavilimor Trkncm biz ultrason çektirirken normal doğum olan bebeklerde bu nadiren olur genelde sezeryan olan bebekler de daha sık rastlarız demişti doktor. Telaş etmeyin eğer öıkıklık var diye çıkmadı ise çift bez ile halledilir.
Trkncm Yarencaliskan bizim de 57miş ama bize çift bez kullan dediler. Çok yakınmış değerlerimiz birşey yapmadan da geçermiymiş?
mavilimor Trkncm sanırım o an oluyor tam bilemiyorum yanlış olmasın şimdi ama öyle demişti yani doktor. Fakat sizde ben ileride problem olacağını zannetmiyorum ki yokmuş bile sadece riski var demiş. Merak etmeyin kalça çıkıklığı olan bebeklerde bile bir dereceye kadar çift bez işe yarıyor eminim sizde de işe yarayacaktır. Yüreğinizi ferah tutun.
Trkncm Btl008 inşallah, zaman nasıl geçicek bakalım..son birşey soracağım, kucağınıza alırken tutarken fln dikkat etmemiz gereken bişi var mı? Dr sizin yapacağınız herhangi bi hareketle çıkık oluşmaz ded. Sadece kundak yasak dedi
Btl008 Trkncm aynen öyle bizimki de öyle demişti ama iki bacağının arasından tutuyordum bacaklarını çok kapama demişti doktorumuz birde bezini değişirken bacağından kaldırmayın ben poposunu silerkende kaldırmayıp yan çeviriyordum öyle siliyordum
Trkncm Ezgi01 ben de sezeryan oldum ama bizde ters geliş yoktu üstelik😥 2.ayın sonunda tekrar ultrasonla bakacaklar, geçmezse farklı bir doktora daha göstermeyi düşündüm ben de.bizimkinin de 57 sağ taraf, sol 59. İnşallah düzelir sizinki de bizimki de.. 🙏🏻