Trkncm Ezgi01 ben de sezeryan oldum ama bizde ters geliş yoktu üstelik😥 2.ayın sonunda tekrar ultrasonla bakacaklar, geçmezse farklı bir doktora daha göstermeyi düşündüm ben de.bizimkinin de 57 sağ taraf, sol 59. İnşallah düzelir sizinki de bizimki de.. 🙏🏻
Ezgi01 Trkncm insallaj rabbim.sifa versin herkesin yavrusuna.ameliyat kismi iyi sonuc veeiyormus ama 1.5 ay 1.5 ay olmak.uzere 3 ay belden ayaga alcida kaliyormus o cok.zor bir surecms.aklima.geldikce mahvoluorum.umarim hic gerek kalmaz.rabbim safi ismiyle sifa versin meleklerimize