Trkncm Merhaba, bugün 1.ay kontrolümüz vardı ultrason çekildi kalça çıkığı yok ama riski yüksek dendi. Önlem için çift bez bağlayın dediler. 3.ayda geçiyormuş. Var mı başına gelen? Moralim bozuldu çok…😥
GameOver Trkncm moralinizi bozmayın dedikleri gibi 2 bez baglayın bir sorun çıkmaz inşallah kundak vs yapmayın
Zey-yus50 Trkncm benim oğlumada 45 günlük öyle dediler üç ayında geçmiş normale döndü çift bez kulanın kundak yapmayın dar kıyafet giydirmeyin kilotlu çorap vb uyurken özellikle bacaklarının ayrık v pozisyonda durmasına özen gösterin drmiz öyle demişti bizim geçti şükür şuan altı aylık bıraksam yürücek maşallah bende çok üzülmüştüm ilk ama oluyomuş böyle
Qwrty Trkncm 1.ayda kalça usg ne alaka çok erken istemişler 4-5 aylıkken bakılması sağlıklı.sizide gereksiz yere endişelendirmişler
ipekk05 Trkncm canım bizede 2 aylıkken kalça çıkığı yok ama sağ kalçada gelişim geriliği var dedi dr 3. ayda yine gel dedi bir ay boyunca çok kafama taktım düzelmezse bandaj vs takılıyormuş çift bez taktık bacaklarını ayrık tuttum 3. ayda normale dönmüştü demem o ki 3. aydan küçük bebeklere genelde hep bu teşhis konuluyo şimdiki aklım olsa kontrole 3. aydan önce gitmezdim
Trkncm Qwrty vallahi bilmiyorum ki doktorumuz öyle yönlendirdi, sonunda bir ticari amaçta çıkmadı ondan yaptılar desem…🤷🏼♀️
Trkncm ipekk05 bana da aynı şeyi söylediler aalında kalça çıkığı yok ama olma riski var dediler. İnşallah bizim de siZin gibi olur🙏🏻🙏🏻
Qwrty Tugbakivanc yani ben sağlıkçıyım radyologlarımız bize bebeklermizi o ayda getirmemiZin daha sağlıklı olacağını söylediler hep
Ezgi01 Trkncm sakin cift bez kullanma sakin.bence iyi bir ortopedi doktoruna git .benim kizim 6 aylik suan cikiklik yok ama sol kalcada aci farki var 2 ay cift bez kullandim gecmemis. 1 2 ay frejka kullandim gecmemis Suan 6 aylik oldu ottobock tubingen bamdajinu kullanacagiz.ins gec kalmis sayilmam ve gecer yavruma uzuluyorum.asla ihmal etme asla.ameliyat olma riskini duydugumdan beri kotuyum.2 ay kullanacagiz simdi aparati.umarim iyilesir.sen direk ortipedi doktoruna git arkadsism ihmale gelmiyor
Ezgi01 Trkncm yani cift bez kullanip iyi olan illaki varrdir ama suan kuculken ona uygun bandajlari kullanip iyilesebilir hnuz harekette etmiyorken sanslisiniz.kizm suan tam harekete basladi biraksam yurucek emeklicek ama dunyam basima yikildi oyziden dedim
Trkncm Ezgi01 öncellikle çok geçmiş olsun.i nşallah kısa zamanda iyileşir🙏🏻 Sizin kızınıza hangi ayında bakılmıştı? Bİzde de çkık yokmuş şuan ama olabilme riski o yüzden önlem alalım dedi.
Tugbakivanc Qwrty bana da bir doktor 1 ay dedi sonra baska 2 doktor ve bir yakınım 45 gün dedi. Göz için de doktor 3. Ay demişti göz doktoruna gidince geç kalmışsınız eğer bir hastalık olsaydı 1. Ayda görüp şimdiye kadar tedavisi başlanıyordu dedi. Yani böyle durumlarda da insan geç kalmak istemiyor
Qwrty Trkncm çift bez kullanmasanız bile 4.ayda götürdüğünüzde herşey normale dönmüş olcaktır Allah’ın izniyle.geçmiş olsn. Kendinizi strese sokmayın