aselliyam23 haksızsınız. Özellikle 4.ay konusunda ultra haksızsınız😂 eskiden de ataklar varmış ama adı yokmuş. Bu kadar bebeğin ortalama aynı dönemlerde benzer sıkıntılar yaşıyor olmaları tesadüf olamaz değil mi? Ben ki nefret ederim böyle etiketlerden. Oturup hangi tarihte atak varmış diye bir kez bile bakmadım. Ama 4.ay geldiğinde duvara tosladığım ve çözemediğim uyku sorunlarından sonra öğrendimki böyle lanet bir atak dönemi varmış. 4. Ay atağı. İşin doğrusu öncekileri bilmiyorum. Ama 4.ayda her anne çok yıpranıyor onu biliyorum işte😄