mom726272 aselliyam23 ama bu bilimsel bir gerçek. Büyüme atakları, kritik dönemler bunlar gelişimin bir parçası eskiler ne bilsin cahillermiş, huyu değişti der geçerlermiş kim bizim gibi her ay doktora gitmiş ki psikoloji zaten genç bir bilim dalı hele ki pedagoji ülkemize kim bilir ne zaman geldi 🤷🏻♀️
Alpbeybi Yazannesi1 sorma bi de yazmış atak falan yokmuş smkdkdkdkkd sinirlerim bozuldu heyheylerim tepemde kanki valla nasıl olsun 😂😂
spaceship aselliyam23 He valla bacım ya bi de hastane çıkarmışlar neymiş doktor doğum yaptırıyormuş, saçma sapan işler mis gibi evde hatta şanslıysan tarlada doğum yapmak varkine heçççç
Mom262627 aselliyam23 bencede benim kizim hep atak disinda agladi bazen atak gorunsede cok hzuurluydu. Suan atak yok ama okadar kotu ki uykuya direniyor gece defalarca kalkiyor bune simdi ozaman 🤣🤣
Beyzan aselliyam23 4.ay atağı yokmuş ama ağlaya ağlaya çatlamak tabirini kullanır eskiler çok arsız ağlayan çocuklardan bahsedilir karnı tok altı temiz ama yine de susmuyor denir yani biz çok akıllı bebeklikler geçirmemiş iz biz de çok ağlamışız uyumamisiz. Ama ayakta sallaya sallaya beynini uyuşturuyorlar çocukların bayılır gibi uyuyor. Atak haftasını bilmek huysuzluğun da bir anlam yüklemek açısından iyi oluyor yani insan bazen kendini çaresiz hissediyor neyi var bir yerim ağrıyor acaba diye en azından atak haftasında olunca tamam diyorsun yapabileceğim bir şey yok diyorsun ve bunu doğal karşılıyorsun.
Yazannesi1 Alpbeybi kaç gün kaldı gerçi ben bu ataktan sonra bişeylerin düzeliceğine artık inanmıyorum 😬😂
Alpbeybi Yazannesi1 10 gün kaldı diyo ama 35 gündür böyleyiz valla artık gücüm kalmadı ve ben de asla inanmıyorum birden düzelcek mi yani 😂
Yazannesi1 Alpbeybi bizimde 3 aya girdi başladı uyku gerilemesi. Şimdide kucaktan başka bişey istemiyor sürekli kucakta dik durmak istiyor 🤷🏻♀️ 15 gün kaldı bizimde inşallah ataktan hemen sonra diş başlamaz en azından geçerse 1 hafta güneşli gün görelim 😂😂
idilolo Yazannesi1 3 ay 18 günlük, 26 gün kalmış arkada korku filmi müziği çalıyor sürekli, uyku gerilemesi tavan, gözünden uyku akıyor uyumuyor, şu uyku olayı bi düzelse, bu bebeler büyüyecek mi ya
Bursa97 aselliyam23 var canım var ben neler çektim ah o atak.beni bitirdi eskiden atak yokmuş huy değiştirdi debiliyormus canım biz o atakla mamayı biberonu bıraktık hala kaşıkla yiyoruz eskiler bunları çok takmadığı için atak ozaman yokmuş evet 😊
Yazannesi1 idilolo valla biri bitmeden diğeri başlıyor daha gazı bitmedi diş etlerini kaşıyor deli gibi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😭
Tubasel5 Yazannesi1 ahahhaa çok doğru gerçekten aynen öyle. Şimdiki nesil çok fena. Ne yapsak mutlu edemiyoruz. Uyutmak heleeee aman Allahım . Yürütec konusundada hepimiz onlarla büyüdük. Ben alacagm . Şimdi herşey yasak sözde
Yazannesi1 Tubasel5 annem kardeşimi 7 aylıktan 3 yaşına kadar sadece yoğurtla besledi başka bişey yemiyordu sadece biberonla yoğurt içti ek gıda falan yok. Ama şimdi avocadolar keçi boynuzu pekmezi vs 😬😬😬 İyikide annemlern zamanında böyle forum yokmuş o zaman kan çıkarmış 😂😂
Yazannesi1 idilolo geçecek inşallah ya ataktır diştir gazdır derken bu günlere geldik. Geldik ama kendimi çok yaşlı hissediyorum 😬