aselliyam23 ya arkadaşlar ben yasamiyorum yada çok rahatım demiyorum bizde aynı durumları yaşıyoruz huysuzluk mama reddi 3 ay 21 günlüğüz benim demek istediğim her aya verilen isimler her bebek bir olmuyor ki mesela arkadaşımın bebeği 6 aylık atak matak bi kenara dursun masallah baya uslu iştahlı uyku düzeni de çok güzel yani kısacası her bebek bir olmuyor atak falan bana isimler saçma geliyor dedim yanlış anlaşılmasin lütfen🤦🏻♀️