UraSsmom 3 sezeryan doğum yaptım. İkisine de emzirirken hamile kaldım. 2.ye hamile kaldığımda oğlum 26 aylıktı. Gebeliği öğrenince zaten kesmenin zamanı gelmişti. Kestim. İlk birkaç gün benim için de oğlum içinde zor geçmişti memeden ayırmak ama sonra alıştık. Doğumunu da 39.5 de yaptım. 1 hafta önce yapmak istemişti doktorum. Baktık bişey yok yıl kaybetmesin birkaç günden dedik ve 2 ocağı bekledik. Tabi her an hazirlikliydik en Ufak bişey olsa acil sezeryan olacaktım. Şükür olmadı. Sütüm de hemen geldi 3.ye hamile kaldığımda oğlum 3 aylıktı. Emzirmeye devam ettim. Kesmedim. Doğumu da 40+1 de yani 4 ocakta yaptık. Onu da Aralık sonu düşünmüştük. Yıl kaybetmesin bişey yok şimdilik dedik onu da beklettik. Sütüm zaten vardı. Emziriyordum. Doğum yapınca sütüm de çok arttı. Kolostrum da geldi. Hiçbir sıkıntı da yaşamadım.