UraSsmom İki kez Sezeryan oldum ikisi de erken doğdu. Kızım 10 gün oğlum 37 gün kuvozde kaldı. Kızımda 3 gün sütüm hiç gelmedi. İkinci sezeryanda yani oğlumda 3-4 saatte sütüm azar azar gelmeye başladı. İki doğum arası 4 sene olduğu için ben Emzirmiyordum. Kizimda pandemi yoktu her gün gördüm. Oğlumda pandemi var bebekler 22 hafta ve üzeri doğduğu için içeri kimseyi almadılar. Bebeğin resmini de cekmediler yasak diye. 30. Gün uzaktan gösterdiler bebeğimi 37. Gün kıyafet filan istediler götürdüm aynı gün verdiler