Kızlar selamlar. Bugün 35+5 olduk Allah’ın izniyle. Cuma günü kontrolüm var. 38de alır diye düşünsek 2 haftam kaldı yani. Kafama takılan bazı sorular var.
Benim ilk sezaryen olduğumda oğlumu odaya getirmeden apar topar küvöze başka bi hastaneye götürdüler. Pompa aldırdım manuel onla sütüm gelmedi. Sonra lansinohun elektrikli pompasını aldırdım aynı gün ondan sonra az az gelmeye başlamıştı, sanırım ertesi gün falan. 9 gün göremedim oğlumu o 9 gün sağdım gönderdim sütümü, çok az çıkıyordu tabi 🥺
Pandeminin başlarıydı göstermediler bana hiç sadece eşim süt götürdüğünde hemşireler fotoğrafını çekiyolardı öyle görüyodum. Neyse yani sütüm geç geldi.
Sonra oğlum 10 aylıkken hamile olduğumu öğrendim, 6 ay kadar daha emzirdim kestim. Kestikten sonra ama mastit falan olmadım sütüm vardı fazla fazla geliyodu emzirirken. Bi sıkıntı yaşamadım ama şimdi sütüm gelecek mi diye korkmuyo da değilim.
- 2. Sezaryen doğumu kaçıncı haftada oldunuz?
- Sütten kesince ne yaşadınız (Tabi emzirirken hamile kalanlardansanız)
- Sütünüz hemen geldi mi yada ne zaman geldi 🥺
Tecrübelerinize ihtiyacım var, teeşkkürler şimdiden 🙋🏻♀️💙