beyazkelebegim aynısı eşimde oldu, zaten onu öyle görünce ben sinovac oldum. Çünkü alerjik bir yapım var, eşim ise maşallahı vardı hiç etkilenmezdi bişeyden ama aşı mahvetti onu. Onu böyle yapan aşı bana ne yapmaz dedim ve biontech olmadım bu yüzden 🙁