beyazkelebegim kişiden kişiye değişiyor. Bu genlerle alakalı bir durum diye biliyorum. Genler sağlamsa korona cok bir etki yapmıyor genlerde hastalık ya da rahatsızlık varsa korona cok etkiliyor. İlk aşınız böyle olmadıysa belki de bağışıklığınızın düşük olduğu bir zamanda ikinci asıyı yaptırmış olabilirsiniz. Hava değişimlerinden dolayı bağışıklığımız cok düşüyor. Bol su için, bağışıklığınızı güçlendirecek şeyler tüketin