beyazkelebegim Mekmek teşekkür ederim 🌸 bende olmayı düşünmüyordum. Ama zorunlu duruma gelince yapacak bişry yok
PrensesimEla beyazkelebegim hep öyle denk gelir zaten. Bir fayda göreceğin zaman eşler de hasta olur 🙄😀😀
patilianne beyazkelebegim bende böyle duyunca korkmustım ama oldum ikinci dozumu ve hiç bir şey olmadı
DamlaTa beyazkelebegim hiç yan etki yaşamadım kol ağrısı bile , hatta aşı yapılan yere bastırınca cok cok hafif acıyodu öylelikle aşı yerimi buldum
zerroya beyazkelebegim aynı şeyleri yaşadım yaZın ortasında yorgan örttüm geceleri yatağın içinde oturup ağlıyordum ağrıdan sızıdan 😣
beyazkelebegim zerroya kurtulduk. Düşünce bile kötü oluyor insan ne kadar örtsem de üstümü yine dönüyordum yine
Anneyim_35 Seatib bende Cuma günü olucam çok korkuyorum hamileyim 3 yaşında kızım 9 aylık oğlum var ben de kötü olursam nasıl ilgilenicem çocuklarla yada bu Kdar etki beni ve karnım daki bebeği çok etkiler mi diye korkuyorum çok
Nrnfth beyazkelebegim Ben ilk dozda aynilarini yasadim daha once covidde gecirmistim asida 1gunlük covid yasadim ertesi gün gecti 2.dozda olmadi yan etki
adanur beyazkelebegim bugün oldum 2.dozumu 😒 şimdilik sadece kol ağrım başladı. İlk dozda da kol ağrısı vardı sadece
zerroya beyazkelebegim ay ben artık korktum bi ara nasıl bi aşıydı bu diye ama şimdi de iyi ki oldum diyorum tabi
Nderin beyazkelebegim dün ilk dozu oldum hiç olmak istemiyordum kolum kalkmıyor başım ağrıyor bütün vücudum ağrıyor üşüyorum 2. Dozu düşünemedim şuan:(
Halee_bilgee48 beyazkelebegim çok geçmiş olsun. Bende hiç bi yan etki olmadı. Hatta evde temizlik bile yaptım. Aşı olduğum kolumun üzerine yatmadım hiç. Ama 1.dozda çok az yan etki yaptı