minmin-hanim bizim mi çok aşırı ağlamıyor ama sürekli gazı var abartmıyorum sürekli artık gazımız var demeye utanıyorum. Bitmiyor ve bizim yaşantımızı çok etkiliyor bu gaz çünkü bebeğim sürekli ıkınma kasılma ihtiyacı duyuyor masajda yapıyorum ilaçta kullandık çaylar içtim ilk 2 ay nerdeyse hiç bişey yemedim gazı olmasın diye hala devam ediyor akşam 40 dakika içinde 4 kere uyandı gazını çıkaramadı ben ayaklarını ittim ama çıkmadı her seferinde meme ile uykuya daldı. En sonunda küçücük bi pırt yaptı ve rahatladı ama onu yapana kadar milyon kere uyandı bilmiyorum ya Allah yardımcımız olsun