minmin-hanim kakada illa kan olcak diye bir şey yok.Benim kızımın kakasında hiç kan olmadı ama cıvıkdı,bazı bebekte kabızlık yapar bazı bebekte yaprak yeşili gibi olur rengi bazı bebekte ishal olur .Krizli ağlar eğer alerji varsa karın ağrısı varya karnına yumruk atılır gibi olur hiç bir şekilde susmaz bebek saattlerce ağladığını bilirim😭